Min onsdag og et lite fettforbrenningstips

Publisert:

God formiddag alle fine dere! Nå har jeg sittet i min kontorkrok på stua i mange timer og jobbet med forskjellige treningsprogram til kunder og andre prosjekter jeg har på luringa. Trengte en liten pause og tenkte jeg kunne dele litt av hverdagen min med dere. Jeg er jo selvstendig næringsdrivende for fullt nå og styrer hverdagene mine helt selv. Jobben har jeg enten inne på stua i en koselig krok som gir meg masse inspirasjon, ute på kontoret som ligger i lokalene til treningsstudioet eller i selve treningsstudioet. Det tar meg maks 30 sekunder og komme meg på jobb – helt ypperlig.

Jeg er ganske tidlig oppe på morgenen(det er jo selvfølgelig en definisjonssak), men jeg kommer meg opp mellom 6 og 7 en gang. Odelsgutten vår er glad i å sove så han er sjelden våken før 7-7.30, og det gir meg ofte en rolig stund med kaffekoppen, ideer og tanker om morgenen. Det er så fantastisk deilig! Vi leverer i barnehagen til kl 9.00 så her er det null stress og bare kos om morgenen, jeg er så glad og takknemlig for at vi kan gjøre det på denne måten og slipper stress for å rekke jobb og levering i barnehage hver eneste morgen.
20140115-135750.jpg
20140115-135806.jpg

20140115-135812.jpg
Alltid rolig og koselig om morgenen på Kjålgåm

Formiddagene bruker jeg stort sett til kontorjobb, som innebærer alt fra regnskap og fakturahåndtering til å lage nye timer, finne musikk til timer, oppfølging av kunder, planlegge diverse grupper og jobbe med en del prosjekter som jeg har på gang. Før hadde jeg mange PT-kunder på dagtid, men har kuttet ut en del av det nå. Så jeg ikke jobber HELE døgnet. Ofte tar jeg meg en treningsøkt før jeg henter i barnehagen og lager middag. Fra 17 og utover kveldene blir det hektisk for da er enten jeg eller bonden ute og instruer på treningsstudioet. Vi har veldig mange gruppetimer og vi kjører mange av disse timene selv, så da blir kveldene våre fyllt opp med herlig trening sammen med andre ivrige treningsmennesker. Vi er så heldig!

Nå skal jeg avslutte datastunden, spise lunsj og ta meg ei kjapp treningsøkt før jeg må vaske litt hus. DET er skikkelig kjedelig, men veldig behagelig etterpå.

Siden jeg har en del timer som instruktør ikveld blir dagens styrkeøkt kjapp og effektiv med en liten fettforbrenningsboost på slutten. Denne sekvensen som jeg kjører til slutt kan godt gjøres hvor som helst, når som helst. Jeg liker også og gjøre slike sekvenser før frokost hjemme i stua, det tar 10-15 minutter og er meget effektive.

I´ll give you this:

Fettforbrenningsboost alà bondefrk

10 Burpees
20 Mountain Climber
10 spensthopp
Kjør denne runden så fort du greier 3 ganger.
Deretter tar du 2 minutt pause og gjentar 2 ganger til.

Hardt når det står på, men virkelig verdt det. Har du tenkt å prøve?

20140115-135819.jpg

Legg inn en kommentar