100 reps workout

Publisert:

20140325-215638.jpg

✔️ 10 KNEBØY
✔️ 10 SIT UPS
✔️ 10 PUSH UPS
✔️ 10 RYGGHEV
✔️ 10 BURPEES
✔️ 10 UTFALL HØYRE
✔️ 10 UTFALL VENSTRE
✔️ 10 ONELEG GLUTEBRIDGE HØYRE
✔️ 10 ONELEG GLUTEBRIDGE VENSTRE
✔️ 10 KNEBØYHOPP

Ser ikke denne økta snerten ut? Ingenting er som 100 repetisjoner en onsdagsmorgen, når vi er halvveis til helg. Er dere ikke enig?? Gleder meg til å se slitne og glade bilder av dere på sosiale medier med #bondefrkchallenge. Husk å notere ned hvor lang tid du brukte – neste gang skal du slå den tida!

God trening alle dere fine folk.

4 responses to “100 reps workout

  1. Hei, utrolig mange flotte økter altså!
    Bare lurer på en ting, når du kjører rygghev, kjører du da liggende over en krakk el. lignende?
    Eller kjører du flatt på gulvet?

    Mvh
    Linda M 🙂

    1. Hei Linda 🙂 Takk for det – jeg kjører de liggende flatt på gulvet. Strekk hendene framover hvis du ønsker øvelsen litt tyngre! God trening. Klemmer fra meg 🙂

  2. Rygghev kan også kjøres på treningsball- da får man også brukt de små musklene i korsryggen litt bedre også, veldig fint om man sliter litt med rygg og nakke 😉 google litt, så finner dere instrukser, ikke så enkelt å forklare 😉

    Elsker challenge’ne dine, Hilde 🙂 Du sørger for at samvittigheten jobber, travel uke, så henger etter noen økter- får ta oppsamlingsrep i helga 🙂

    Fin mage- flott at bygda fylles opp med smårollinger! Blir det sommerchallenge innimellom småtroll og fjøs? 😉

    1. Ja, rygghev på ball er snedig Sivemor, husk å se i gulvet under hele bevegelsen(enklere for nakken å slappe av).

      Bra du liker challengene mine, jeg kjenner de blir tyngre og tyngre for min del – men jeg skal holde ut til påska

Legg inn en kommentar