Økt 1 uke 1

Publisert:

20140310-133826.jpg

Allright mine spreke venner! Nå setter vi igang med opptrening mot påska. Vår motivasjon skal være et stort påskeegg, god helse, overskudd og at vi forhåpentligvis motiverer flere til å være med på denne challengen. Jeg serverer dere 3 økter i uka – alle øktene kan gjøres hjemme og vil ta max 20 minutter. Dere utfører øktene, tar inspirerende bilder, #bondefrkchallenge og deler på sosiale medier. Ok for you? Ukas første økt kommer nå og jeg tenker å gjøre denne imorgen tidlig. Anbefaler flere til å sette på vekkerklokka litt tidligere enn vanlig, dra seg ut av senga og gjennomføre denne økta på morgenen. Da er vi ferdig med det og kan bruke resten av dagen på jobb, familie og andre ting.

20140310-132830.jpg
Kjør denne runden 2-3 ganger, ta 1-2 minutt pause mellom hver runde avhengig av din fysiske form. På utfallene jobber dere med annenhver fot.

Husk #bondefrkchallenge, jeg vil jo så gjerne se hvor spreke dere er ✔️

Ha en spenstig dag videre.

6 responses to “Økt 1 uke 1

  1. Takk for at du prøver å dra oss igang med trening 🙂 Jeg hiver meg med på denne utfordringen, og tar styrkeøkten i morgen tidlig!!!

  2. Takk for at du prøver å dra oss igang med trening 🙂 Jeg hiver meg med på denne utfordringen, og tar styrkeøkten i morgen tidlig!!!

Legg inn en kommentar