Økt 2 uke 1 – bondefrkchallenge

Publisert:

Jeg digger å trene rumpa og da jeg lagde adventskalender her på bloggen mekka jeg sammen ei skikkelig rævøkt som kjennes. Jeg fikk laga en film som viser øvelsene og jeg legger den nederst i innlegget selv om filmen er litt «julete». Det viktigste er at dere får sett hvordan øvelsene skal utføres. Ei god treningsøkt kan aldri gjentas ofte nok så økt nr 2 på challengen blir som følger:

✔️ 10 one leg glutebridge/høyre
✔️ 20 knebøy eller knebøyhopp
✔️ 10 one leg glutebridge/venstre
✔️ 20 hopputfall eller utfall bak
✔️ 20 glutebridge

Sett ei klokke på nedtelling i 15 minutt og kjør denne runden så mange ganger du greier før klokka piper. Skriv gjerne ned hvor mange runder du greier, eller del det her med meg i kommentarfeltet, jeg vil veldig gjerne se at du har utført økta 🙂 Neste gang du kjører denne økta er målet å klare bittelitt mer enn første gangen du utførte den. Ooog selvfølgelig det aller viktigste- SKVIIS rumpa sammen!

20140312-194812.jpg
Husk å ta energirike bilder og del på sosiale medier, da blir vi så inspirert av hverandre!

Goklem fra meg!

Her ser dere øvelsene

)

One response to “Økt 2 uke 1 – bondefrkchallenge

Legg inn en kommentar