Uke2/økt4 – MageSyre

Publisert:

20140317-074759.jpg

Denne hjemmetreningsøkta består av to deler. Den første delen er intervalltrening hvor vi skal «angripe» kjernemuskulatur og del to jobber vi med en «time-challenge» for å forbrenne litt ekstra.

Del 1:

1. Planken (10 sekund)
2. KneeTucks (30 sekund – trekk annenhver fot opp mot overkroppen)
3. Planken (10 sekund)
4. Mountain Climber (30 sekund – stå i plankeposisjon og «spring» med føttene – FORT)
5. Planken (10 sekund)
6. KneeTucks (30 sekund – trekk annenhver fot opp mot overkroppen)

Denne runden skal kjøres 2 ganger. Bruk gjerne en intervall timer som f.eks Gymboss. Jeg bruker en app som heter det samme, altså Gymboss. Sett timeren på 6 runder og 2 intervaller. Den første intervallen på 10 sekunder og den andre på 30 sekunder.

Del to av denne økta er som sagt en «time-challenge» og målet er å fullføre disse to øvelsene så fort som mulig. Gå rett på denne delen når du har gjort del 1 to ganger.

1. 25 Knebøy med Hopp
2. 15 Burpees uten push ups

Deretter gjør du hele denne runden en gang til, både del en og del to. Skriv ned hvor lang tid du brukte på begge rundene. Prøv å ikke bruk så mye lenger tid på runde to. Skjønte dere den? Bruk god tid på å lese forklaringa, så kjører dere igang. Denne økta er kjempeartig – jeg lover!!!

God trening og husk å skryte på #bondefrkchallenge ✔️

20140317-074159.jpg

8 responses to “Uke2/økt4 – MageSyre

  1. Tilbaketråkk: Repeat | bondefrk
  2. Tilbaketråkk: Repeat | bondefrk

Legg inn en kommentar