1/15

Publisert:

God morgen og velkommen mars, den måneden treningen skal gjøre oss glad, sprek og spretten. Samtidig som dagene blir lysere vil energien vår stige og humøret likeså. Det er jeg overbevist om!

Den første økta byr på balanseutfordring og styrke til føtter. Enkelt satt opp, så det skal være enkelt og få gjennomført denne. På videoen ser du hvordan balanseøvelsen skal utføres og under videoen ser dere hvordan økta er satt opp. Du trenger ikke varme opp, men du kan godt kjøre den etter en gåtur når du først er igang. Jeg tar den før frokost med eller uten kidsa, det kommer an på når de våkner.

Jeg tenker dere ler når dere ser hvor ustødig jeg er på videoen, men bare vent, dette er vanskeligere enn dere tror. Jeg bruker et lite melkespann, dere tar det dere finner hjemme. Slik balansetrening er utrolig viktig og jeg mistenker at mange glemmer det. Eller hva?:)

                   

ØKT 1/15


BALANSEØVELSE VENSTRE FOT x 10

KNEBØY x 30

BALANSEØVELSE HØYRE FOT x 10

KNEBØY x 20

BALANSEØVELSE VENSTRE FOT IGJEN x 5

KNEBØY x 10

BALANSEØVELSE HØYRE FOT x 5

FERDIG!


Lykke til, og del gjerne treningsglede med meg. Ustødige bilder, sure lår, glade fjes! Er du på jobb så får du med kollegene dine, da ser du hvor dårlig balanse vi har, alle mann.

Bruk #bondefrokentrening, kommenter under innlegget eller send meg en snap: bondefroken – de som deler er med i trekningen av premien.

Klem i fleng og god trening.

Legg inn en kommentar